3AP: Meer dan een administratiekantoor
Jullie administratie accuraat en actueel geregeld
3AP: Meer dan een administratiekantoor
Jullie administratie accuraat en actueel geregeld
- Up-to-date administratie
- Financieel inzicht
- Proactief advies
Financieel inzicht begint bij een accurate en actuele administratie
Of je je boekhouding nu zelf doet of uitbesteed aan een administratiekantoor. Je mist actueel inzicht. Geen idee hoeveel geld je nog tegoed hebt en hoeveel je zelf nog moet betalen. Financiële beslissingen zijn hierdoor lastig direct te nemen.
Ons doel is om je financieel inzicht te geven. Daarvoor heb je een actuele en accurate administratie voor nodig én daarom hebben we jouw administratie piekfijn geregeld en op orde.
Wat levert het op?
- Actuele en up-to-date administratie
- Een overzichtelijk dashboard, dat inzicht geeft
- Proactief advies
- Een team van experts als je dat nodig hebt
Klanten kiezen voor 3AP vanwege:
Actueel financieel inzicht
Proactief business advies
gericht op omzet verhogen en overhead verlagen
De gelijkwaardige partner
Meer financieel inzicht door een accurate en actuele administratie?
Wat krijg je?
- We verwerken je administratie
- We doen je BTW-aangiftes
- We doen je ICP-aangiftes
- We doen je aangifte IB of Vpb
- We geven je actueel en accuraat financieel inzicht
- We geven je proactief advies
- Optioneel: staat er een team van experts klaar wanneer jij dat nodig hebt
Over 3AP
3AP is dé partner voor ondernemers gericht op groei en inzicht. We gebruiken accurate en actuele financiële data om inzicht te bieden en ondernemers te helpen de juiste beslissingen te nemen.
Onze service begint bij een up-to-date boekhouding en dashboard, verrijkt met proactief eerlijk advies. Wij staan naast ondernemers om hun visie te realiseren, als businesscoach gericht op leiderschapsontwikkeling en bedrijfsgroei. Niet voor niets zien veel ondernemers ons als hun financieel trusted advisor, die hen begeleid om met vertrouwen de groei te realiseren die ze voor ogen hebben.
Veelgestelde vragen:
Hoe zorgen jullie dat de administratie actueel en accuraat is?
Waarop controleren jullie wekelijks de cijfers?
- Missen we gegevens?
- Hoe zijn je resultaten?
- Heb je investeringen gedaan?
- Hoeveel neem je privé op?
- Betalen jouw klanten op tijd?
Loopt alles op rolletjes, dan storen we je niet. Zien we iets wat aandacht nodig heeft, dan bellen we je direct.
Hoe automatiseren jullie de administratie?
We zorgen dat er koppelingen zijn tussen de boekhoudsoftware en de bank, je facturatiesoftware, Mollie. Hierdoor hebben we direct en actueel een heleboel van jullie financiële data al direct in de administratie zitten. We werken met geavanceerde scan en herkensoftware Zenvoices.
Wij leveren ook aan andere landen binnen de EU. Doen jullie ook de ICP-aangifte?
Ja, die regelen wij ook voor je. Zonder extra kosten!
Wij doen nu per maand BTW-aangifte i.p.v. per kwartaal. Kunnen wij ook overstappen naar jullie?
Ja, natuurlijk. Dan regelen we voor jullie de BTW-aangifte per maand. Net zoals je gewend bent zonder extra kosten.
Doen jullie bij een vof voor alle vennoten de aangifte inkomstenbelasting?
Doen jullie alleen de aangifte inkomstenbelasting voor mij als ondernemer of ook voor mijn partner?
Zorgen jullie ook voor de jaarcijfers?
Wat moeten we zelf nog allemaal doen?
- Verkoopfacturen maken en versturen. Dit kan via de door ons ter beschikking gestelde software WeFact.
- Inkoopfacturen direct via mail doorsturen naar het door ons ter beschikking gestelde boekhoudpakket Exact Online.
- Bonnetjes fotograferen en doorsturen naar Exact Online.
- Inkoopfacturen betalen.
Kan ik gebruik blijven maken van mijn huidige softwarepakket voor facturen?
Ja dat kan. Bij voorkeur een pakket dat gekoppeld kan worden aan ons boekhoudpakket Exact Online. Anders zijn er vaak via Scan en herken mogelijkheden om dit te koppelen.
Moet ik extra betalen als ik vragen heb?
We willen graag dat je vragen stelt. Dus nee we rekenen niets voor de eenvoudige korte vragen of vragen die betrekking hebben op je administratie. Op het moment dat je ons advies vraagt, waarvoor we ons echt even gaan verdiepen in jullie huidige en gewenste situatie om te komen tot het beste advies voor jullie. Dan geven we dit aan en ontvang je een offerte voor een adviestraject. We geven hierin vooraf helderheid. Dus geen onverwachte facturen.
Met wat voor soort vragen kan ik bij jullie terecht?
Wat voor soort advies kan ik verwachten?
Hoe zorgen jullie dat ik financieel inzicht krijg?
Dat begint met een actueel basisdasboard waarop je belangrijkste financiële gegevens staan, namelijk:
- Hoeveel geld heb je in kas/ bank,
- Hoeveel geld moet er nog binnenkomen,
- Hoeveel moet je nog betalen.
- Hoeveel heb ik geïnvesteerd
- Hoeveel belastingen (btw en winst) moet ik betalen
We lopen achter met onze administratie en belastingen. Kunnen we toch naar jullie overstappen?
Ja, dat kan. Als je na het kennismakingsgesprek besluit met ons in zee te gaan, gaan we bekijken hoe het met je administratie gesteld is en hoe we die kunnen overhevelen naar 3AP. We zullen hiervoor een plan en offerte op maat voor maken. Als je achterstallige betalingen hebt bij de belastingdienst maken we een plan met je, zodat je weet waar je aan toe bent en naar een gezonde financiële situatie toe werkt. We helpen je ook meer grip op de cijfers te krijgen, zodat je deze situatie in de toekomst kan voorkomen.